Zobrazeno 1 - 10
of 319
pro vyhledávání: '"Dangl, JL"'
Autor:
Alivisatos, AP, Blaser, MJ, Brodie, EL, Chun, M, Dangl, JL, Donohue, TJ, Dorrestein, PC, Gilbert, JA, Green, JL, Jansson, JK, Knight, R, Maxon, ME, McFall-Ngai, MJ, Miller, JF, Pollard, KS, Ruby, EG, Taha, SA
Publikováno v:
Alivisatos, AP; Blaser, MJ; Brodie, EL; Chun, M; Dangl, JL; Donohue, TJ; et al.(2015). A unified initiative to harness Earth's microbiomes: Transition from description to causality and engineering. Science, 350(6260), 507-508. doi: 10.1126/science.aac8480. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8ms6255t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::68cf47ea59b802fea5b598596480b43d
http://www.escholarship.org/uc/item/8ms6255t
http://www.escholarship.org/uc/item/8ms6255t
Autor:
Alivisatos, AP, Blaser, MJ, Brodie, EL, Chun, M, Dangl, JL, Donohue, TJ, Dorrestein, PC, Gilbert, JA, Green, JL, Jansson, JK, Knight, R, Maxon, ME, McFall-Ngai, MJ, Miller, JF, Pollard, KS, Ruby, EG, Taha, SA, Unified Microbiome Initiative Consortium
Publikováno v:
Science (New York, N.Y.), vol 350, iss 6260
Transition from description to causality and engineering
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8d16b0bfd012ed505bc7bf3af7566351
https://escholarship.org/uc/item/8ms6255t
https://escholarship.org/uc/item/8ms6255t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.