Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Dang Yabin"'
Automatic process discovery from textual process documentations is highly desirable to reduce time and cost of Business Process Management (BPM) implementation in organizations. However, existing automatic process discovery approaches mainly focus on
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2001.01243
Publikováno v:
In Geomechanics for Energy and the Environment March 2023 33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maja Vukovic, Shirin Sohrabi, Michael Katz, Jinho Hwang, Anup K. Kalia, Scott N. Gerard, Jiang Zhuoxuan, John J. Rofrano, Richard Hull, Laura Shwartz, Ma Jie, Dang Yabin, Christian Muise
Publikováno v:
Service-Oriented Computing ISBN: 9783030337018
ICSOC
ICSOC
Existing Artificial Intelligence (AI) driven automation solutions in enterprises employ machine learning, natural language processing, and chatbots. There is an opportunity for AI Planning to be applied, which offers reasoning about action trajectori
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7b993185b72f07efeffc0d51e44eecbb
https://doi.org/10.1007/978-3-030-33702-5_6
https://doi.org/10.1007/978-3-030-33702-5_6
Publikováno v:
2016 IEEE International Conference on Mobile Services (MS); 2016, p135-141, 7p
Publikováno v:
2015 International Conference on Service Science (ICSS); 1/1/2015, p113-116, 4p
Publikováno v:
Proceedings of 2014 IEEE International Conference on Service Operations & Logistics & Informatics; 2014, p394-399, 6p