Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Dang Xuan Ba"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 58318-58332 (2023)
Iterative Learning Control (ILC) is known as a high-accuracy control strategy for repetitive control missions of mechatronic systems. However, applying such learning controllers for robotic manipulators to result in excellent control performances is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a695cacd6ed74c518ef806e65018b205
Autor:
Nguyen Tran Minh Nguyet, Dang Xuan Ba
Publikováno v:
Frontiers in Robotics and AI, Vol 9 (2023)
This paper proposes an adaptive robust Jacobian-based controller for task-space position-tracking control of robotic manipulators. Structure of the controller is built up on a traditional Proportional-Integral-Derivative (PID) framework. An additiona
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42b3781b95ed4eb0b63c1a4739adfbf2
Autor:
Dang Xuan Ba, Joonbum Bae
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 189224-189235 (2020)
This article presents a learning robust controller for high-quality position tracking control of robot manipulators. A basic time-delay estimator is adopted to effectively approximate the system dynamics. A low-level control layer is structured from
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df1dad7b799a4bcdba3f81916323bc61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers: Part E: Journal of Process Mechanical Engineering (Sage Publications, Ltd.); Dec2024, Vol. 238 Issue 6, p2714-2727, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.