Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Dan Roger Sträng"'
Autor:
Eva Martinsen Dyrnes, Dan Roger Sträng
Publikováno v:
Nordic Journal of Vocational Education and Training, Vol 11, Iss 3 (2021)
The labour market in many European countries is changing and for many young people it leads to challenges in gaining a lasting connection to working life. School dropout and deficiencies in their education lead to challenges for many young people o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9036befb2e4d442ca8e6c45484016291
Autor:
Ingrid Femdal, Magne Skibsted Jensen, Ann Sofi Larsen, Beate Lund, Geir Sverre Luthen, Dan Roger Sträng, Inger Marie Tjøstolvsen, Bente Ulla
Publikováno v:
Norsk pedagogisk tidsskrift. 105:455-466
Autor:
Dan Roger Sträng, Eva Martinsen Dyrnes
Publikováno v:
Nordic Journal of Vocational Education and Training
Nordic Journal of Vocational Education and Training, Vol 11, Iss 3 (2021)
Nordic Journal of Vocational Education and Training, Vol 11, Iss 3 (2021)
The labour market in many European countries is changing and for many young people it leads to challenges in gaining a lasting connection to working life. School dropout and deficiencies in their education lead to challenges for many young people on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9baf5974794dd99b18bed74a4577e241
https://hdl.handle.net/11250/2976332
https://hdl.handle.net/11250/2976332
Autor:
Dan Roger Sträng
Publikováno v:
Open and Equal Access for Learning in School Management
Managing and developing a school organization from a cultural perspective requires a different approach to leadership than instrumental or pragmatic standpoints. Most organizations have multiple and even conflicting subcultures. Central issues are ho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::62d24ae671667adcfd936ec0d9fc50fe
http://hdl.handle.net/11250/2599694
http://hdl.handle.net/11250/2599694
Publikováno v:
Stotte til laering i skolen
Publikace je souborem analytických studii zaměřených na sirokou skalu podob podpory procesů uceni v norských i ceských skolach. Autoři nabizeji data z vybraných výzkumů zaměřených na dane tema, ktere realizovali v předchozich letech. V
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::828e403bb49f9dd2ef7476a8f3586a6c
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-8312-2016
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-8312-2016
Publikováno v:
Podpora učení ve školách
Publikace je souborem analytických studii zaměřených na sirokou skalu podob podpory procesů uceni v norských i ceských skolach. Autoři nabizeji data z vybraných výzkumů zaměřených na dane tema, ktere realizovali v předchozich letech. V
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7fe2cea615997a9478b02dbe6bc681cb
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-8310-2016
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-8310-2016
Publikováno v:
Support for learning in schools
Publikace je souborem analytických studii zaměřených na sirokou skalu podob podpory procesů uceni v norských i ceských skolach. Autoři nabizeji data z vybraných výzkumů zaměřených na dane tema, ktere realizovali v předchozich letech. V
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::492ac2bf15415890404c7f0a942d9925
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-8311-2016
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-8311-2016