Zobrazeno 1 - 10
of 524
pro vyhledávání: '"Damage quantification"'
Autor:
Daniele Kauctz Monteiro, Letícia Fleck Fadel Miguel, Gustavo Zeni, Tiago Becker, Giovanni Souza de Andrade, Rodrigo Rodrigues de Barros
Publikováno v:
Discover Civil Engineering, Vol 1, Iss 1, Pp 1-22 (2024)
Abstract This paper introduces an approach for vibration-based damage detection based on matrix updating aided by the Whale Optimization Algorithm (WOA). The methodology uses the Data-driven Stochastic Subspace Identification (SSI-DATA) technique to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1debe76a0554ec18f3fa79f9b6d13e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lutz Auersch, Jiaojiao Song
Publikováno v:
CivilEng, Vol 3, Iss 4, Pp 979-997 (2022)
Train passages over intact or damaged slab tracks on different soils were calculated by two methods. The finite element method (FEM) uses a Winkler soil under the track model by adding a thin “soil layer”. The combined finite-element boundary-ele
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0dd97fd3eba47858724344243d8a5cd
Publikováno v:
Dyna, Vol 90, Iss 225 (2023)
This article discusses developing a methodology based on visual inspection for quantifying bridge damage (WABIM). The proposed methodology was developed through the application of weighted averages and a case study. Many current visual inspection met
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41831cf38fe0498db46e5ccb1d3b0dc9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.