Zobrazeno 1 - 10
of 676
pro vyhledávání: '"Dalziel, K."'
Autor:
Dalziel, K, van Heusden, A, Sarvananthar, J, Jones, R, McGregor, K, Huang, L, Rivero-Arias, O, Herdman, M, Hiscock, H, Devlin, N
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::c343d828b17be0a64030bd7f07cc80b7
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:2ec69c7a-b132-469b-b960-d28515c33c16
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:2ec69c7a-b132-469b-b960-d28515c33c16
Autor:
Bailey, C, Howell, M, Raghunandan, R, Salisbury, A, Chen, G, Coast, J, Craig, JC, Devlin, NJ, Huynh, E, Lancsar, E, Mulhern, BJ, Norman, R, Petrou, S, Ratcliffe, J, Street, DJ, Howard, K, Viney, R, Dalziel, K, Hiscock, H, Hayes, A, Wong, G, Donaldson, C, Carter, S
Publikováno v:
PharmacoEconomics. 40:663-698
Background and Objectives Valuing children’s health states for use in economic evaluations is globally relevant and is of particular relevance in jurisdictions where a cost-utility analysis is the preferred form of analysis for decision making. Des
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jones, R, Mulhern, B, Devlin, N, O’Loughlin, R, Xiong, X, Bahrampour, M, McGregor, K, Yip, S, Hiscock, H, Dalziel, K
Publikováno v:
Value in Health. 25:S401-S402
Background: There is an increasing interest to obtain adolescents’ own health state valuation preferences and to understand how these differ from adult preferences for the same health state. An important question in health state valuation is whethe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::78013341e05daa258a6b4df0f60b1cfb
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:1919030c-d8e2-42a1-9e7d-d03c801bebe0
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:1919030c-d8e2-42a1-9e7d-d03c801bebe0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.