Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Daly, Zachary"'
Autor:
Richardson, Chris G, Slemon, Allie, Gadermann, Anne, McAuliffe, Corey, Thomson, Kimberly, Daly, Zachary, Salway, Travis, Currie, Leanne M, David, Anita, Jenkins, Emily
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 12, p e24868 (2020)
BackgroundThe COVID-19 pandemic has resulted in profound mental health impacts among the general population worldwide. As many in-person mental health support services have been suspended or transitioned online to facilitate physical distancing, ther
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af50d20e6c1145fe9e2d89897fd04edb
Autor:
Ou, Christine1 (AUTHOR), Daly, Zachary2,3 (AUTHOR), Carter, Michelle2,3,4 (AUTHOR), Hall, Wendy A.2 (AUTHOR), Zusman, Enav Z.5 (AUTHOR), Russolillo, Angela4,6 (AUTHOR), Duffy, Sheila7 (AUTHOR), Jenkins, Emily2,3 (AUTHOR) emily.jenkins@ubc.ca
Publikováno v:
PLoS ONE. 5/9/2024, Vol. 19 Issue 5, p1-18. 18p.
Autor:
Daly, Zachary1 (AUTHOR), Black, Jennifer2 (AUTHOR), McAuliffe, Corey1 (AUTHOR), Jenkins, Emily1 (AUTHOR) emily.jenkins@ubc.ca
Publikováno v:
BMC Public Health. 9/5/2023, Vol. 23 Issue 1, p1-15. 15p.
Autor:
Daly, Zachary
BACKGROUND: Childhood anaemia, defined as haemoglobin (Hb) < 110 g/L, is widespread in Zambia, affecting 55% of children under 5 years and 70% of children under 12 months. More broadly, it is a global concern that has been linked to a range of negati
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/51180
Autor:
Daly, Zachary, Slemon, Allie, Richardson, Chris G., Salway, Travis, McAuliffe, Corey, Gadermann, Anne M., Thomson, Kimberly C., Hirani, Saima, Jenkins, Emily K.
Publikováno v:
In Psychiatry Research January 2021 295
Publikováno v:
In Nurse Education Today August 2020 91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.