Zobrazeno 1 - 10
of 186
pro vyhledávání: '"Dalton AJ"'
Autor:
Crawley, SM, Dalton, AJ
Publikováno v:
In BJA Education October 2015 15(5):253-258
Autor:
Crawley, SM, Dalton, AJ
Publikováno v:
In BJA Education October 2015 15(5):258-258
Autor:
Dalton, AJ
The research is a study of the context of the life and work of John Hooper, Bishop of Gloucester and Worcester, 1551-1555. It charts the nature of his relationships with friends, patrons, mentors, colleagues, and lay and clerical supporters and oppon
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::bb027de1443c45f8f61ef35eea7a3b88
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:964e74f5-e5b2-4b07-b19f-7a30d7f7906e
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:964e74f5-e5b2-4b07-b19f-7a30d7f7906e
Publikováno v:
Journal of Intellectual & Developmental Disability. Mar1998, Vol. 23 Issue 1, p13-24. 12p.
Publikováno v:
European Journal of Pain (London, England)
Background Perioperative neuropathic pain is under-recognized and often undertreated. Chronic pain may develop after any routine surgery, but it can have a far greater incidence after amputation, thoracotomy or mastectomy. The peak noxious barrage du
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::e413a12f62e3b93f1b8e446d7515956c
http://hdl.handle.net/10044/1/15411
http://hdl.handle.net/10044/1/15411
Autor:
McVilly KR (AUTHOR), Dalton AJ (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intellectual & Developmental Disability. Sep2006, Vol. 31 Issue 3, p186-188. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.