Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Daloglu, Aysegul"'
Publikováno v:
Quality Assurance in Education, 2024, Vol. 32, Issue 4, pp. 611-627.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QAE-01-2024-0013
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Baturay, Meltem Huri/0000-0003-2402-6275; WOS: 000298904800006 In this study, the effects of narrative, descriptive and prediction-personal reaction task types with visuals on the oral performance of intermediate level English language learners were
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9506::1b7ac667d835c9c8e40aead587c13b49
https://hdl.handle.net/20.500.12587/5119
https://hdl.handle.net/20.500.12587/5119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daloglu, Aysegul, Marsh, Fulya
Publikováno v:
Applied Language Learning; 2007, Vol. 17 Issue 1/2, p15-31, 16p, 7 Charts