Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Dallacqua, Ashley K."'
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2020 Jul 01. 64(1), 67-77.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48592893
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2019 Jul 01. 73(1), 111-118.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26801699
Autor:
DALLACQUA, ASHLEY K., LOW, DAVID E.
Publikováno v:
The English Journal, 2019 May 01. 108(5), 76-84.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26670059
Teaching the comic Yummy to engage adolescent empathy, critical reflection, and community awareness.
Autor:
Dallacqua, Ashley K.1 adallacqua@uan.edu, Sheahan, Annmarie2 sheahaa@wwu.edu, Davis, Alexandra N.3 alexdavis@unm.edu
Publikováno v:
Journal of Moral Education. Sep2022, Vol. 51 Issue 3, p404-421. 18p. 1 Chart.
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2018 Mar 01. 71(5), 627-633.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26632648
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2015 Sep 01. 69(2), 207-217.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24575051
Autor:
Dallacqua, Ashley K.1,2 adallacqua@unm.edu, Low, David E.3
Publikováno v:
Gender & Education. Jan2021, Vol. 33 Issue 1, p68-85. 18p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dallacqua, Ashley K.
Publikováno v:
Language Arts, 2012 Jul 01. 89(6), 365-378.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41804360