Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Dakkon, Mohamed"'
Publikováno v:
Journal of Forecasting; Aug2024, Vol. 43 Issue 5, p1559-1574, 16p
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2020 170:1102-1109
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2020 170:1116-1121
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2020 170:1141-1146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communications in Statistics: Simulation & Computation; 2024, Vol. 53 Issue 4, p1768-1778, 11p
Publikováno v:
OPSEARCH; Sep2023, Vol. 60 Issue 3, p1063-1081, 19p
Autor:
ELOUAHABI, Tarik, DAKKON, Mohamed
Publikováno v:
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 5-1 (2022): Theoretical Reserach; 199-210
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 5-1 (2022): Recherches théoriques; 199-210
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 5-1 (2022): Recherches théoriques; 199-210
Marketing is a discipline whose role is to bring institutions closer to their customers, digitalization is at the heart of this adaptation with the development of new information and communication technologies. In the banking sector, products and ser
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Data Analysis Techniques and Strategies; 2021, Vol. 13 Issue: 1 p72-87, 16p