Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Daineko, Yevgeniya"'
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2024 241:482-487
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2024 241:476-481
Autor:
Daineko, Yevgeniya, Tsoy, Dana, Ipalakova, Madina, Mustafina, Akkyz, Bolatov, Zhiger, Samala, Agariadne Dwinggo
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2024 238:870-875
Autor:
Kaplun, Dmitrii, Romanov, Sergei, Ipalakova, Madina, Daineko, Yevgeniya, Bolatov, Zhiger, Tsoy, Dana
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2024 231:385-390
Autor:
Daineko, Yevgeniya, Ipalakova, Madina, Tsoy, Dana, Alipova, Bakhyt, Kozhakhmetov, Azamat, Mustafina, Akkyz
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2024 231:373-378
Autor:
Berdykulova, Galiya, Daineko, Yevgeniya, Kamysbayev, Marat, Omarova, Aigul, Auken, Vilmur, Abdinova, Makpal
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2024 231:359-364
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kulakayeva Aigul, Aitmagambetov Altay, Daineko Yevgeniya, Medetov Bekbolat, Ongenbayeva Zhadyra
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 101399-101407 (2022)
Extensively increasing numbers of radio electronic devices significantly complicate the electromagnetic situation under conditions of radio frequency spectrum deficiency and require improvement in the functions and mechanisms of spectrum monitoring s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/847c009a48a04bd6ae39df6e784a194e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daineko, Yevgeniya, Tsoy, Dana, Ipalakova, Madina, Kozhakhmetova, Bagdat, Aitmagambetov, Altay, Kulakayeva, Aigul
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM); Vol. 16 No. 19 (2022); pp. 147-162
Currently, we are witnessing the active introduction of modern digital technologies in the field of education. One of the main reasons for this was the transition to distance learning due to the global COVID-19 pandemic. More and more virtual labs, v