Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Dailey, Alison M."'
Autor:
Zoladz, Phillip R., Duffy, Tessa J., Mosley, Brianne E., Fiely, Miranda K., Nagle, Hannah E., Scharf, Amanda R., Brown, Callie M., Earley, McKenna B., Rorabaugh, Boyd R., Dailey, Alison M.
Publikováno v:
In Brain and Cognition July 2019 133:72-83
Autor:
Zoladz, Phillip R., Cadle, Chelsea E., Dailey, Alison M., Fiely, Miranda K., Peters, David M., Nagle, Hannah E., Mosley, Brianne E., Scharf, Amanda R., Brown, Callie M., Duffy, Tessa J., Earley, McKenna B., Rorabaugh, Boyd R., Payment, Kristie E.
Publikováno v:
In Hormones and Behavior July 2017 93:1-8
ADRA2B deletion variant influences time-dependent effects of pre-learning stress on long-term memory
Autor:
Zoladz, Phillip R., Dailey, Alison M., Nagle, Hannah E., Fiely, Miranda K., Mosley, Brianne E., Brown, Callie M., Duffy, Tessa J., Scharf, Amanda R., Earley, McKenna B., Rorabaugh, Boyd R.
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory April 2017 140:71-81
Autor:
Zoladz, Phillip R., Peters, David M., Cadle, Chelsea E., Kalchik, Andrea E., Aufdenkampe, Rachael L., Dailey, Alison M., Brown, Callie M., Scharf, Amanda R., Earley, McKenna B., Knippen, Courtney L., Rorabaugh, Boyd R.
Publikováno v:
In Acta Psychologica September 2015 160:127-133
Autor:
Zoladz, Phillip R., Kalchik, Andrea E., Hoffman, Mackenzie M., Aufdenkampe, Rachael L., Lyle, Sarah M., Peters, David M., Brown, Callie M., Cadle, Chelsea E., Scharf, Amanda R., Dailey, Alison M., Wolters, Nicholas E., Talbot, Jeffery N., Rorabaugh, Boyd R.
Publikováno v:
In Psychoneuroendocrinology October 2014 48:111-122
Autor:
Zoladz, Phillip R.1 p-zoladz@onu.edu, Dailey, Alison M.1, Nagle, Hannah E.1, Fiely, Miranda K.1, Mosley, Brianne E.1, Brown, Callie M.1, Duffy, Tessa J.1, Scharf, Amanda R.1, Earley, McKenna B.1, Rorabaugh, Boyd R.2, Rossell, Susan
Publikováno v:
European Journal of Neuroscience. Mar2017, Vol. 45 Issue 5, p648-659. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.