Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Dai, Zhiyang"'
The concept of the right to be forgotten has led to growing interest in machine unlearning, but reliable validation methods are lacking, creating opportunities for dishonest model providers to mislead data contributors. Traditional invasive methods l
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.06063
In contrast to prevalent Federated Learning (FL) privacy inference techniques such as generative adversarial networks attacks, membership inference attacks, property inference attacks, and model inversion attacks, we devise an innovative privacy thre
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.15316
Autor:
Zhou, Chunyi, Gao, Yansong, Fu, Anmin, Chen, Kai, Dai, Zhiyang, Zhang, Zhi, Xue, Minhui, Zhang, Yuqing
Federated learning (FL) trains a global model across a number of decentralized users, each with a local dataset. Compared to traditional centralized learning, FL does not require direct access to local datasets and thus aims to mitigate data privacy
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.04856
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ITM Web of Conferences, Vol 45, p 01032 (2022)
The cooperative detection of aircraft has been widely concerned by scholars at home and abroad in recent years. This paper mainly studies the positioning accuracy of the sensor-carrying aircraft in collaborative detection. By using Grasshopper Optimi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55f62a40e61a4bc88b5582ea9bba3a27
Autor:
Zha, Xianjie, Dai, Zhiyang
Publikováno v:
In Journal of Asian Earth Sciences 5 October 2013 75:19-25
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2012 May . 109(20), 7654-7658.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41592726
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.