Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Dahri, Nisar Ahmed"'
Autor:
Dahri, Nisar Ahmed, Yahaya, Noraffandy, Al-Rahmi, Waleed Mugahed, Noman, Haitham Ameen, Alblehai, Fahad, Kamin, Yusri Bin, Soomro, Rahim Bux, Shutaleva, Anna, Al-Adwan, Ahmad Samed
Publikováno v:
In Heliyon 15 August 2024 10(15)
Publikováno v:
In Heliyon 15 June 2024 10(11)
Autor:
Dahri, Nisar Ahmed, Yahaya, Noraffandy, Al-Rahmi, Waleed Mugahed, Aldraiweesh, Ahmed, Alturki, Uthman, Almutairy, Sultan, Shutaleva, Anna, Soomro, Rahim Bux
Publikováno v:
In Heliyon 30 April 2024 10(8)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dahri, Nisar Ahmed, Yahaya, Noraffandy, Al-Rahmi, Waleed Mugahed, Vighio, Muhammad Saleem, Alblehai, Fahad, Soomro, Rahim Bux, Shutaleva, Anna
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Oct2024, Vol. 29 Issue 14, p18695-18744, 50p
Autor:
Dahri, Nisar Ahmed, Yahaya, Noraffandy, Al-Rahmi, Waleed Mugahed, Almogren, Abeer S., Vighio, Muhammad Saleem
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Aug2024, Vol. 29 Issue 12, p14553-14589, 37p
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM); Vol. 16 No. 16 (2022); pp. 4-30
Teachers' professional development plays a significant role in the sustainability of quality education. However, providing sustainable professional development programs is difficult because of various challenges, such as insufficient government polic
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.