Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Dahri, Nisar Ahmed"'
Autor:
Dahri, Nisar Ahmed, Yahaya, Noraffandy, Al-Rahmi, Waleed Mugahed, Noman, Haitham Ameen, Alblehai, Fahad, Kamin, Yusri Bin, Soomro, Rahim Bux, Shutaleva, Anna, Al-Adwan, Ahmad Samed
Publikováno v:
In Heliyon 15 August 2024 10(15)
Publikováno v:
In Heliyon 15 June 2024 10(11)
Autor:
Dahri, Nisar Ahmed, Yahaya, Noraffandy, Al-Rahmi, Waleed Mugahed, Aldraiweesh, Ahmed, Alturki, Uthman, Almutairy, Sultan, Shutaleva, Anna, Soomro, Rahim Bux
Publikováno v:
In Heliyon 30 April 2024 10(8)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dahri, Nisar Ahmed, Yahaya, Noraffandy, Al-Rahmi, Waleed Mugahed, Almogren, Abeer S., Vighio, Muhammad Saleem
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Aug2024, Vol. 29 Issue 12, p14553-14589, 37p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM); Vol. 16 No. 16 (2022); pp. 4-30
Teachers' professional development plays a significant role in the sustainability of quality education. However, providing sustainable professional development programs is difficult because of various challenges, such as insufficient government polic
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM); Vol. 16 No. 09 (2022); pp. 107-129
Teachers' professional development plays a key role in imparting quality education. However, the design and delivery of quality professional development programs is a challenging problem due to numerous issues such as inadequate policies, lack of ski
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.