Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Dahlström H"'
Teachers’ diversity awareness and critical consciousness - sine qua non of social justice in schools
Autor:
Pikić-Jugović Ivana, Matić-Bojić Jelena, Puzić Saša, Odak Iva, Brajković Sanja, Dahlström Helene, Galić Gordana, de Matos Margarida Gaspar, Gøtzsche Katinka, Kozina Ana, Mlekuž Ana, Paleczek Lisa, Rožman Mojca
Publikováno v:
Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol 55, Iss 1, Pp 189-210 (2023)
The present paper focuses on teacher’s role in social justice and explores how teachers perceive and react upon diversity and inequality in their classrooms. Through a literature review, we aimed to answer three research questions: 1) what are d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce7ed26ea7a145a0857dc102751e5de2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bensch, J., Blennow, G., Ferngren, H., Gamstorp, I., Herrlin, K.-M., Kubista, J., Arvidsson, A., Dahlström, H., Dahlström, H
Publikováno v:
Developmental Medicine & Child Neurology; 1977, Vol. 19 Issue 3, p335-342, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.