Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Dahlström E"'
Autor:
Håkansson B, Fredén Jansson KJ, Tengstrand T, Johannsen L, Eeg-Olofsson M, Rigato C, Dahlström E, Reinfeldt S
Publikováno v:
Medical Devices: Evidence and Research, Vol Volume 11, Pp 301-312 (2018)
Bo Håkansson,1 Karl-Johan Fredén Jansson,1 Tomas Tengstrand,2 Leif Johannsen,3 Måns Eeg-Olofsson,4 Cristina Rigato,1 Elisabeth Dahlström,4 Sabine Reinfeldt1 1Department of Electrical Engineering, Chalmers University of Technology, Gothenburg, Swe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc64bd14bb7349b59873804af524a9c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smyth, L. J., Kilner, J., Nair, V., Liu, H., Brennan, E., Kerr, K., Sandholm, N., Cole, J., Dahlström, E., Syreeni, A., Salem, R. M., Nelson, R. G., Looker, H. C., Wooster, C., Anderson, K., McKay, G. J., Kee, F., Young, I., Andrews, D., Forsblom, C.
Publikováno v:
Clinical Epigenetics; 5/1/2021, Vol. 13 Issue 1, p1-19, 19p
Publikováno v:
Psychology of Language and Communication, Vol 27, Iss 1, Pp 436-462 (2023)
We studied social-psychological effects over time of a faculty-mentor workshop intervention that addressed attitudes associated with language variety and their impact on scientific communication (SC) skill development of PhD and postdoctoral STEM res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/96caff67621846b2b7530e98fb499036
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.