Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Dahlin, Erika"'
Autor:
Dahlin, Erika
An initial aim of this thesis was to determine whether training of a specific executive function (updating) produces improvements in performance on trained and transfer tasks, and whether the effects are maintained over time. Neural systems underlyin
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-26606
Autor:
Bäckman, Lars, Nyberg, Lars, Soveri, Anna, Johansson, Jarkko, Andersson, Micael, Dahlin, Erika, Neely, Anna S., Virta, Jere, Laine, Matti, Rinne, Juha O.
Publikováno v:
Science, 2011 Aug 01. 333(6043), 718-718.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1126/science.1204978
Publikováno v:
Science, 2008 Jun . 320(5882), 1510-1512.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20054276
Autor:
Dahlin, Erika1,2,3 erika.dahlin@physiol.umu.se., Bäckman, Lars4, Neely, Anna Stigsdotter5, Nyberg, Lars1,2,3
Publikováno v:
Restorative Neurology & Neuroscience. 2009, Vol. 27 Issue 5, p405-419. 15p. 2 Diagrams, 1 Chart, 2 Graphs.
Autor:
NYBERG, LARS1,2,3 (AUTHOR), DAHLIN, ERIKA1,2,3 (AUTHOR), STIGSDOTTER NEELY, ANNA4 (AUTHOR), BÄCKMAN, LARS5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Psychology. Feb2009, Vol. 50 Issue 1, p41-46. 6p. 3 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Dahlin, Erika
An initial aim of this thesis was to determine whether training of a specific executive function (updating) produces improvements in performance on trained and transfer tasks, and whether the effects are maintained over time. Neural systems underlyin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::e3f48404665a5edb488a1397bc2b6fd4
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-26606
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-26606
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.