Zobrazeno 1 - 10
of 233
pro vyhledávání: '"Dahl, Thomas"'
Autor:
Dahl, Thomas, Irgens, Eirik J.
Publikováno v:
The Learning Organization, 2022, Vol. 29, Issue 3, pp. 229-242.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLO-05-2021-0065
Autor:
Išerić, Emina1 (AUTHOR), Dahl, Thomas A.2 (AUTHOR), Scholey, Andrew3 (AUTHOR), Iversen, Jacqueline M.2 (AUTHOR) jackie@sen‐jam.com, Verster, Joris C.1,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Case Reports. Jul2023, Vol. 11 Issue 7, p1-7. 7p.
Autor:
Jørgensen, Terje, Ingólfsson, Ólafur Arnar, Larssen, Wenche Merete Emblem, Anders, Neil, Christophersen, Gyda, Kvalvik, Liz Beate Kolstad, Landes, Anja Monika, Stiansen, Stian, Breen, Michael, Saltskår, Jostein, Dahl, Thomas Hagby, Hannaas, Sigurd, Jelmert, Anders
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/3098261
Autor:
Dahl, Thomas
Dahl, Thomas (2012). Problemlösning kan avslöja matematiska förmågor. Att upptäcka matematiska förmågor i en matematisk aktivitet (Problem-solving can reveal mathematical abilities: How to detect students‟ abilities in mathematical activitie
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-21205
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kiani, Pantea1 (AUTHOR), Dahl, Thomas A.2 (AUTHOR), Iversen, Jacqueline M.2 (AUTHOR) jackie@sen-jam.com, Scholey, Andrew3 (AUTHOR), Verster, Joris C.1,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinics & Practice. Oct2022, Vol. 12 Issue 5, p734-737. 4p.