Zobrazeno 1 - 10
of 154
pro vyhledávání: '"Dagienė, V"'
Publikováno v:
Dagienė, V. (ed.), Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2019, Larnaca, Cyprus, November 18–20, 2019, Proceedings, pp. 95-106
Dagienė, V. (ed.), Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2019, Larnaca, Cyprus, November 18–20, 2019, Proceedings, 95-106. Cham : Springer International Publishing
STARTPAGE=95;ENDPAGE=106;ISSN=0302-9743;TITLE=Dagienė, V. (ed.), Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2019, Larnaca, Cyprus, November 18–20, 2019, Proceedings
Dagienė, V. (ed.), Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2019, Larnaca, Cyprus, November 18–20, 2019, Proceedings, 95-106. Cham : Springer International Publishing
STARTPAGE=95;ENDPAGE=106;ISSN=0302-9743;TITLE=Dagienė, V. (ed.), Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2019, Larnaca, Cyprus, November 18–20, 2019, Proceedings
Contains fulltext : 210194.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools
Publikováno v:
Pozdniakov, S.N. (ed.), Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2019, Larnaca, Cyprus, November 18–20, 2019, Proceedings, 41-52. Cham : Springer International Publishing
STARTPAGE=41;ENDPAGE=52;ISSN=0302-9743;TITLE=Pozdniakov, S.N. (ed.), Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2019, Larnaca, Cyprus, November 18–20, 2019, Proceedings
Pozdniakov, S.N. (ed.), Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2019, Larnaca, Cyprus, November 18–20, 2019, Proceedings, pp. 41-52
STARTPAGE=41;ENDPAGE=52;ISSN=0302-9743;TITLE=Pozdniakov, S.N. (ed.), Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2019, Larnaca, Cyprus, November 18–20, 2019, Proceedings
Pozdniakov, S.N. (ed.), Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2019, Larnaca, Cyprus, November 18–20, 2019, Proceedings, pp. 41-52
Contains fulltext : 210182.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Observing abstraction in young children solving algorithmic tasks. Lecture notes in computer science
Autor:
Faber, Hylke, Wierdsma, Menno, Steenbeek, Henderien, Barendsen, Erik, Pozdniakov, S., Dagienė, V.
Publikováno v:
Informatics in Schools: New Ideas in School Informatics, 95-106
STARTPAGE=95;ENDPAGE=106;TITLE=Informatics in Schools
STARTPAGE=95;ENDPAGE=106;TITLE=Informatics in Schools
ion is considered an essential aspect of computational thinking. Primary schools are starting to include computational thinking into the curriculum. However, in order to guide their support, teachers need to know how to recognize abstraction. In this
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a5bc42bf802e17bc407c82f1a7cf928b
https://research.rug.nl/en/publications/dcb2119f-cc6c-4ce8-8e09-451b5ebf3d78
https://research.rug.nl/en/publications/dcb2119f-cc6c-4ce8-8e09-451b5ebf3d78
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.