Zobrazeno 1 - 10
of 227
pro vyhledávání: '"Daga M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Investigative Dermatology August 2024 144(8) Supplement:S154-S154
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Public Health, 2008 Oct 01. 20(4), 277-286.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26723459
Autor:
Israel Mbekezeli Dabengwa, Sibonile Moyo, Smart Ncube, Tinashe Byron Gashirai, Daga Makaza, Paul Makoni, Notice Pasipamire, Goodwill Kudakwashe Chademana, Mufudzi Mafoti, Stonard Mapfumo, Dzikamayi Mandaza
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
This paper presents a study that investigates digital competencies within the Zimbabwean secondary education system. Limited research has focused on Zimbabwe’s secondary schoolteachers’ digital literacy in online learning. The study utilised DigC
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/329a42525c964e80975906a4576d6424
Autor:
Sozzi, M., Algeri, L., Corsano, M., Crivelli, Davide, Daga, M. A., Fumagalli, F., Gemignani, P., Granieri, M. C., Inzaghi, M. G., Pala, F., Turati, S., Balconi, Michela
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2601::cc3a0ebc4dabab6d0a6ac3cf6ca0d10b
http://hdl.handle.net/10807/196157
http://hdl.handle.net/10807/196157