Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Dafsari, Hormos Salimi"'
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 34, Iss 2, p Doc24 (2017)
Aim: Initiated by students, this pilot study examines how obtaining medical students’ perspectives via a structured online survey may prove useful for curriculum deliberation. Methods: In 2012, 747 students of 32 medical faculties in Germany assess
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/296ea9820a954f4cb0ba30f47ef26f5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Almannai, Mohammed, Marafi, Dana, Zaki, Maha S., Maroofian, Reza, Efthymiou, Stephanie, Saadi, Nebal Waill, Filimban, Bilal, Dafsari, Hormos Salimi, Rahman, Fatima, Maqbool, Shazia, Faqeih, Eissa, Al Mutairi, Fuad, Alsharhan, Hind, Abdelaty, Omar, Bin‐Hasan, Saadoun, Duan, Ruizhi, Noureldeen, Mahmoud M., Alqattan, Alaa, Houlden, Henry, Hunter, Jill V.
Publikováno v:
Clinical Genetics; Jun2024, Vol. 105 Issue 6, p620-629, 10p
Autor:
Baum, Emily, Huang, Wenming, Vincent-Delorme, Catherine, Brunelle, Perrine, Antebi, Adam, Dafsari, Hormos Salimi
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences; Feb2024, Vol. 25 Issue 4, p2053, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dafsari, Hormos Salimi1,2,3, Pemberton, Joshua G.4, Ferrer, Elizabeth A.4, Yammine, Tony5, Farra, Chantal5,6, Mohammadi, Mohammad Hasan7, Karimiani, Ehsan Ghayoor8,9, Hashemi, Narges10, Souaid, Mirna5, Sabbagh, Sandra6, Torbati, Paria Najarzadeh9, Khan, Suliman11, Roze, Emmanuel12,13, Moreno-De-Luca, Andres14, Bertoli-Avella, Aida M.11, Houlden, Henry15, Balla, Tamas4, Maroofian, Reza15 r.maroofian@ucl.ac.uk
Publikováno v:
Annals of Clinical & Translational Neurology. Sep2022, Vol. 9 Issue 9, p1345-1358. 14p.
Publikováno v:
In Neuropsychologia October 2019 133