Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Dafli, E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antoniades , A., Nicolaidou, I., Spachos, D., Mylläri, J., Giordano, D., Dafli, E., Mitsopoulou, E., Schizas, C.N., Pattichis, C.S., Nikolaidou, M., Bamidis, P.
The mEducator Best Practice Network (BPN) implemented and extended standards and reference models in e-learning to develop innovative frameworks as well as solutions that enable specialized state-of-the-art medical educational content to be discovere
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::32bbbe1c0c9f12ddee5709d3c30c60a4
https://zenodo.org/record/2555777
https://zenodo.org/record/2555777
Autor:
Nicolaidou, I., Antoniades, Athos, Constantinou, Renos, Marangos, C., Kyriacou, Efthyvoulos C., Bamidis, Panagiotis D., Dafli, E., Pattichis, Constantinos S.
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research
J.Med.Internet Res.
Journal of Medical Internet Research, Vol 17, Iss 6, p e150 (2015)
Europe PubMed Central
J.Med.Internet Res.
Journal of Medical Internet Research, Vol 17, Iss 6, p e150 (2015)
Europe PubMed Central
Background: Serious games involving virtual patients in medical education can provide a controlled setting within which players can learn in an engaging way, while avoiding the risks associated with real patients. Moreover, serious games align with m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c91ec5166cbd2e666cdbea255929edac
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/54633
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/54633
Autor:
Antoniades, Athos, Nicolaidou, I., Spachos, D., Mylläri, J., Giordano, D., Dafli, E., Mitsopoulou, E., Schizas, Christos N., Pattichis, Constantinos S., Nikolaidou, M., Bamidis, Panagiotis D.
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research
Europe PubMed Central
Journal of Medical Internet Research, Vol 17, Iss 10, p e229 (2015)
J.Med.Internet Res.
Europe PubMed Central
Journal of Medical Internet Research, Vol 17, Iss 10, p e229 (2015)
J.Med.Internet Res.
Background: The mEducator Best Practice Network (BPN) implemented and extended standards and reference models in e-learning to develop innovative frameworks as well as solutions that enable specialized state-of-the-art medical educational content to
Autor:
Bamidis, P. D., Antoniades, A, Mitsopoulou, E, Nikolaidou, M, Spachos, D, Konstandinidis, S, Bratsas, C, Dafli, E, Pattichis, C, Giordano, Daniela
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4731::ade0157da6b4793f5c9482aaf56b0905
http://hdl.handle.net/20.500.11769/76554
http://hdl.handle.net/20.500.11769/76554
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.