Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Dafinei, Adrian"'
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2 June 2015 191:2463-2468
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 12(03):215-220
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=523845
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 12(03):209-214
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=523844
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 11(03):497-502
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=287769
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 11(03):491-496
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=287716
Autor:
Evtodiev, Igor, Rusu, Dragoş-Bogdan, Caraman, Iuliana, Lazar, G, Stamate, Maria, Dafinei, Adrian, Vatavu-Cuculescu, Elmira
Publikováno v:
Moldavian Journal of the Physical Sciences, Vol 10, Iss 2, Pp 201-207 (2011)
ZnO:Al-GaSe:Cd heterojunctions were obtained by the thermal treatment of Cd-doped GaSe lamellae covered with a Zn nanometric layer containing different Al concentrations. The heterostructures were structurally (XRD) and optically (reflection spectra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8ba12c1424d43c78895474cc04a40e9
Publikováno v:
eLearning & Software for Education; 2015, Issue 3, p497-502, 6p
Publikováno v:
eLearning & Software for Education; 2015, Issue 3, p491-496, 6p
Publikováno v:
eLearning & Software for Education; 2014, Issue 2, p287-293, 7p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.