Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Daelmans, Hester E. M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stoffels, Malou, Peerdeman, Saskia M., Daelmans, Hester E. M., van der Burgt, Stephanie M. E., Kusurkar, Rashmi A.
Publikováno v:
Stoffels, M, Peerdeman, S M, Daelmans, H E M, van der Burgt, S M E & Kusurkar, R A 2023, ' Optimizing Health Professions Education through a Better Understanding of “School-Supported Clinical Learning” : A Conceptual Model ', Education Sciences, vol. 13, no. 6, 595 . https://doi.org/10.3390/educsci13060595
Interventions connecting school and clinical practice can align requirements and enhance learning outcomes. Current models and theories of clinical learning leave gaps in our knowledge about how learning processes and outcomes can be optimized by sch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10172::9aab9993b95d067391e2614ffd99ffa8
https://research.vumc.nl/en/publications/84afe9bf-f82c-40af-8488-ae0373246497
https://research.vumc.nl/en/publications/84afe9bf-f82c-40af-8488-ae0373246497
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stoffels, Malou, Peerdeman, Saskia M., Daelmans, Hester E. M., van der Burgt, Stephanie M. E., Kusurkar, Rashmi A.
Publikováno v:
Education Sciences; Jun2023, Vol. 13 Issue 6, p595, 9p
Publikováno v:
Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde, 166. Bohn Stafleu van Loghum
Koens, F, van Royen-Kerkhof, A & Daelmans, H E M 2022, ' Cum laude in de master geneeskunde ', Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde, vol. 166 .
Koens, F, van Royen-Kerkhof, A & Daelmans, H E M 2022, ' Cum laude in de master geneeskunde ', Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde, vol. 166 .
Historically, medical students can graduate medical school with distinction if they have a high mark on average or excellent performance on a number of rubrics. Recently, one of the Dutch medical schools abolished marks during the clerkships, based o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::89c84d0e7fa815071fe9283bc014a7c0
https://research.vumc.nl/en/publications/553bd302-480d-45d5-b698-9aec58011339
https://research.vumc.nl/en/publications/553bd302-480d-45d5-b698-9aec58011339
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.