Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"Daelmans, B"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bulletin of the World Health Organization. Dec2006, Vol. 84 Issue 12, p991-998. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moucheraud, C, Owen, H, Singh, NS, Ng, CK, Requejo, J, Lawn, JE, Berman, P, Salehi, A, Hong, Z, Ronsmans, C, Yanqiu, G, Kebede, H, Mann, C, Ruducha, J, Tadesse, M, Ngugi, A, Keats, E, Macharia, W, Ravishankar, N, Tole, J, Bryce, J, Colbourn, T, Daelmans, B, Kanyuka, M, Nsona, H, Askeer, N, Bhutta, Z, Bhatti, Z, Rizvi, A, De Guzman, JN, Huicho, L, Victora, C, Afnan-Holmes, H, John, T, Magoma, M, Msemo, G
Publikováno v:
Moucheraud, C; Owen, H; Singh, NS; Ng, CK; Requejo, J; Lawn, JE; et al.(2016). Countdown to 2015 country case studies: What have we learned about processes and progress towards MDGs 4 and 5?. BMC Public Health, 16, 794. doi: 10.1186/s12889-016-3401-6. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5131m3jh
© 2016 The Author(s). Background: Countdown to 2015 was a multi-institution consortium tracking progress towards Millennium Development Goals (MDGs) 4 and 5. Case studies to explore factors contributing to progress (or lack of progress) in reproduct
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::5bfa38d524e7cad892c957493a72066d
http://www.escholarship.org/uc/item/5131m3jh
http://www.escholarship.org/uc/item/5131m3jh
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.