Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Dablander, Fabian"'
Autor:
Bergh, Don van den, Dablander, Fabian
Researchers frequently wish to assess the equality or inequality of groups, but this comes with the challenge of adequately adjusting for multiple comparisons. Statistically, all possible configurations of equality and inequality constraints can be u
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.07086
Testing the equality of two proportions is a common procedure in science, especially in medicine and public health. In these domains it is crucial to be able to quantify evidence for the absence of a treatment effect. Bayesian hypothesis testing by m
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.04909
Autor:
Dekker, Mark M., Blanken, Tessa F., Dablander, Fabian, Ou, Jiamin, Borsboom, Denny, Panja, Debabrata
Publikováno v:
Scientific Reports 12, 3483 (2022)
Human social behavior plays a crucial role in how pathogens like SARS-CoV-2 or fake news spread in a population. Social interactions determine the contact network among individuals, while spreading, requiring individual-to-individual transmission, ta
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.01443
Testing the (in)equality of variances is an important problem in many statistical applications. We develop default Bayes factor tests to assess the (in)equality of two or more population variances, as well as a test for whether the population varianc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2003.06278
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2019 Mar 01. 31(1), 1-34.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45133319
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.