Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"DU TOIT, DORITA"'
Autor:
Malindi, Macalane J., Hay, Johnnie, Makhalemele, Thabo, Rens, Julialet, Du Toit, Dorita, van der Merwe, Niekie, Kemp, Chanelle, Willemse, Francois, Preston, Lynn D., van der Merwe, Wanda, Fouche, Elmari, Ramadie, Kedibone J, Twine, Corlia, Naidoo, Shantha, Payne-van Staden, Isabel, Botha, Lettie, Botha, Carolina, Louw, Hannelie, Mayimele, Rachel R, Jama, Pateka P, Masunungure, Appolonia, Modiba, Matabe R, Koen, Mariëtte P, Esterhuizen, Stef, Theron, Hantie, Mohosho, Nomsa, Lunga, Prosper, Kruger, Cornè, Schoonen, Andri, Lesabe, tumeleng B, Kunene, Nothile T, Wessels, Elsabé
The COVID-19 pandemic and the restrictions that came with it led to unprecedented disruptions in learner development and put them at risk of poor developmental outcomes. It is thus important that the extent of the disruption on their development and
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/89282
Autor:
Du Toit, Dorita
In the holistic development of the young child, optimal gross motor development has an important influence on optimal physical, perceptual, cognitive, language, affective-social and normative (behavioural) development (Kapp, 1991; Gallahue & Ozmun, 1
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/10632
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Health SA Gesondheid December 2016 21:372-380
Publikováno v:
In Health SA Gesondheid December 2016 21:348-355
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal for Research in Sport, Physical Education and Recreation; Vol. 43 No. 3 (2021); 101-114
Although Physical Education (PE) is valued for its educational outcomes and the potential to enhance learners’ physical health, the professional implementation is often lacking, leading to a decline in learners’ intrinsic motivation levels and ne
Publikováno v:
BCES Conference Proceedings; 2022, Vol. 20, p72-79, 8p
Autor:
Du Toit, Dorita
Publikováno v:
South African Journal for Research in Sport, Physical Education and Recreation; Vol 41, No 1 (2019); 13-29
The re-implementation of Physical Education (PE) in the South African national curriculum after an absence of more than ten years, has led to problems, such as unqualified PE teachers and a lack of PE equipment. The purpose of this study was to inves
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.