Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"DU, YINA"'
Autor:
DU, YINA
甲第24718号
エネ博第461号
新制||エネ||86(附属図書館)
学位規則第4条第1項該当
Doctor of Energy Science
Kyoto University
DFAM
エネ博第461号
新制||エネ||86(附属図書館)
学位規則第4条第1項該当
Doctor of Energy Science
Kyoto University
DFAM
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2433/283837
Publikováno v:
In Computers in Biology and Medicine August 2022 147
Autor:
Sun, Xin, Perl, Anne-Karina, Li, Rongbo, Bell, Sheila M., Sajti, Eniko, Kalinichenko, Vladimir V., Kalin, Tanya V., Misra, Ravi S., Deshmukh, Hitesh, Clair, Geremy, Kyle, Jennifer, Crotty Alexander, Laura E., Masso-Silva, Jorge A., Kitzmiller, Joseph A., Wikenheiser-Brokamp, Kathryn A., Deutsch, Gail, Guo, Minzhe, Du, Yina, Morley, Michael P., Valdez, Michael J., Yu, Haoze V., Jin, Kang, Bardes, Eric E., Zepp, Jarod A., Neithamer, Terren, Basil, Maria C., Zacharias, William J., Verheyden, Jamie, Young, Randee, Bandyopadhyay, Gautam, Lin, Sara, Ansong, Charles, Adkins, Joshua, Salomonis, Nathan, Aronow, Bruce J., Xu, Yan, Pryhuber, Gloria, Whitsett, Jeff, Morrisey, Edward E.
Publikováno v:
In Developmental Cell 10 January 2022 57(1):112-145
Autor:
Du, Yina
Assessment is critically important in medical education. Designing an effective assessment system, however, is very challenging. In this thesis, we developed a portable assessment system based on the Pediatrics Milestone project for fellows and fault
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1406821832
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Ceramics International 15 June 2017 43(9):7166-7171
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.