Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"DRAKE, TIMOTHY"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Drake, Timothy P.
Thesis (M.S.)--Oregon State University, 2009.
Printout. Includes bibliographical references (leaves 78-85). Also available on the World Wide Web.
Printout. Includes bibliographical references (leaves 78-85). Also available on the World Wide Web.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1957/9544
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Drake, Timothy S.
This thesis details the engineering, design and implementation of a real-time, distributed, application emulator system (AE system). The project had two main goals for the tool: emulation of real-time distributed systems, and as a programmable resour
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10945/10878
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neumerski, Christine M., Grissom, Jason A., Goldring, Ellen, Drake, Timothy A., Rubin, Mollie, Cannata, Marisa, Schuermann, Patrick
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2018 Dec 01. 119(2), 270-297.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26546712
Autor:
Grissom, Jason A., Rubin, Mollie, Neumerski, Christine M., Cannata, Marisa, Drake, Timothy A., Goldring, Ellen, Schuermann, Patrick
Publikováno v:
Educational Researcher, 2017 Jan 01. 46(1), 21-32.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44971852
Autor:
Drake, Timothy A.
Publikováno v:
Leadership & Policy in Schools; 2024, Vol. 23 Issue 1, p1-16, 16p