Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"DPF regeneration"'
Autor:
Domenico Mario Cavallo, Ornella Chiavola, Fulvio Palmieri, Ezio Mancaruso, Bianca Maria Vaglieco
Publikováno v:
Results in Engineering, Vol 18, Iss , Pp 101048- (2023)
Limits imposed by worldwide emission regulations on particulate emission from diesel engine exhaust resulted in the employment of filters to cut down pollutants to acceptable values after they are produced into the cylinders. The management of the en
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce91c0c7d03c416aa1aff5f4fe66c433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies, Vol 15, Iss 14, p 5070 (2022)
Particulate mass concentration is a crucial parameter for characterising air quality. The diesel particulate filter (DPF) is the primary technology used to limit vehicle particle emissions, but it needs periodic cleaning, a process called regeneratio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c085f154d0b843878acc530be60f272b
Autor:
Huang, Junfeng, Gao, Jianbing, Wang, Yufeng, Chen, Haibo, Laurikko, Juhani, Pellikka, Ari-Pekka, Yang, Ce, Ma, Chaochen
Publikováno v:
Huang, J, Gao, J, Wang, Y, Chen, H, Laurikko, J, Pellikka, A P, Yang, C & Ma, C 2022, ' Insight into the penalty of exhaust emissions and fuel consumption by DPF regeneration of a diesel passenger car ', Chemosphere, vol. 309, 136629 . https://doi.org/10.1016/j.chemosphere.2022.136629
In order to keep high fuel economy of diesel passenger cars, Diesel particulate filter (DPF) is periodically regenerated. In the regeneration process, extra fuel is injected into combustion chambers to achieve high exhaust temperature for the purpose
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1e17349a1aad962e9845762535219db8
https://cris.vtt.fi/en/publications/decd21c3-aeb1-4a1c-8862-004852816875
https://cris.vtt.fi/en/publications/decd21c3-aeb1-4a1c-8862-004852816875
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] Internal combustion engines working at cold conditions lead to the production of excessive pollutant emissions levels. The use of the exhaust gas recirculation could be necessary to reduce the nitrogen oxides emissions, even at these conditions.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Processes, Vol 9, Iss 1403, p 1403 (2021)
Processes
Volume 9
Issue 8
Processes
Volume 9
Issue 8
For the purpose of designing a reasonable control strategy for DOC-assisted DPF regeneration, a mathematical model that describes the thermal phenomenon both in a diesel oxidation catalyst (DOC) and diesel particulate filter (DPF) during regeneration
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.