Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"DOOLEY, ELIZABETH"'
Autor:
Ginzky, Harald, De Andrade Corrêa, Fabiano, Dooley, Elizabeth, Heuser, Irene L., Kameri-Mbote, Patricia, Kibugi, Robert, Ruppel, Oliver C.
This open access book presents an important discussion on the interface between sustainable soil management and climate mitigation and adaptation. It investigates a variety of aspects in this context, such as the political and societal consequences f
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/88307
Autor:
LaFerla Jenni, Margaret, Woodward, Peter, Yaglom, Hayley, Levy, Craig, Iverson, Sally Ann, Kretschmer, Melissa, Jarrett, Nicole, Dooley, Elizabeth, Narang, Jigna, Venkat, Heather
Publikováno v:
In Preventive Veterinary Medicine 15 November 2019 172
Autor:
Cottrell, Lesley, Cottrell, Scott, Wheatly, Michele, Jungblut, Bernadette, Dooley, Elizabeth A., DiBartolomeo, Lisa
Publikováno v:
The Journal of General Education, 2015 Mar 01. 64(1), 1-13.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5325/jgeneeduc.64.1.0001
Autor:
Chapman, Sophie, Maguire, Rowena, Doshi, Mona, Kago, Caroline Wanjiku, Kamunde-Aquino, Nelly, Kiguatha, Leah, Dooley, Elizabeth, Engbring, Gretchen
Publikováno v:
Carbon & Climate Law Review, 2015 Jan 01. 9(4), 283-297.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43860115
Autor:
Chapman, Sophie, Wilder, Martijn, Millar, Ilona, Dibley, Arjuna, Yeang, Donal, Heffernan, Joe, Sherchan, Kirtiman, Maguire, Rowena, Kago, Caroline Wanjiku, Kamunde-Aquino, Nelly, Kiguatha, Leah, Idun, Yvonne Nana Afua, Doshi, Mona, Engbring, Gretchen, Dooley, Elizabeth
Publikováno v:
Carbon & Climate Law Review, 2015 Jan 01. 9(2), 143-155.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43859687
Publikováno v:
The Science Teacher, 2000 Mar 01. 67(3), 36-39.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24153902
Autor:
Richards, Ann, Dooley, Elizabeth
Publikováno v:
Current Perspectives on Learning Disabilities
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.