Zobrazeno 1 - 10
of 542
pro vyhledávání: '"DOBRE, G"'
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duma, Virgil-Florin, Rolland, Jannick P., Podoleanu, Adrian G. H., Podoleanu, A., Bradu, A., Cernat, R., Dobre, G., Hughes, M., Marques, M.
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; May 2022, Vol. 12170 Issue: 1 p121700K-121700K-9, 1095310p
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; 5/18/2022, Vol. 12170, p121700K-121700K-9, 1p
Autor:
Sinescu, C., Duma, V. -F., Canjau, S., Dobre, G., Demian, D., Cernat, R., Negrutiu, M. L., Todea, C., Topala, F. I., Hutiu, Gh., Bradu, A., Podoleanu, A. Gh.
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; 5/19/2016, Vol. 9887, p1-9, 9p, 1 Color Photograph, 5 Black and White Photographs, 1 Diagram
Autor:
Tapera, Ruvimbo Faith1 (AUTHOR) 201906818@swave.smu.ac.za, Siwe-Noundou, Xavier1 (AUTHOR) xavier.siwenoundou@smu.ac.za, Shai, Leshweni Jeremia2 (AUTHOR) shailj@tut.ac.za, Mokhele, Shoeshoe1 (AUTHOR) shoeshoe.mokhele@smu.ac.za
Publikováno v:
Pharmaceuticals (14248247). Dec2024, Vol. 17 Issue 12, p1672. 22p.
The paper aim is the investigation of optimal damping constant of a quarter car shock absorber that is performed in the frequency domain. The optimal damping constant refers to the value that minimizes the acceleration of all connected bodies charact
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d5c64d11f08fe5cddbb75876447b7e5a
http://hdl.handle.net/10447/73106
http://hdl.handle.net/10447/73106
Publikováno v:
Annals of DAAAM & Proceedings. 2010, p1335-1336. 2p. 1 Chart, 1 Graph.
The paper presents firstly an introduction discussing: the problem’s statement emphasizing the actual problem of research of passenger car suspension to improve driving comfort and dynamic of the vehicle movement; aspects regarding the studies of c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3658::8942c6c08d1926109815e2088c2c1616
http://hdl.handle.net/10447/56517
http://hdl.handle.net/10447/56517