Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"DIY media"'
Autor:
Tara Brabazon
Publikováno v:
International Journal of Social Sciences & Educational Studies, Vol 5, Iss 4, Pp 22-38 (2019)
Sound has a potent role in the history of teaching and learning, yet sonic andragogy remains uneven, marginalized and undertheorized. A key media intervention is revisioning this historiography and enlivening sonic educational studies. This article
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a232252c95e40a79b4de0d7e7b6b10d
Autor:
Jocson, Korina M.
Publikováno v:
Transformations, 2016 Oct 01. 26(1), 106-113.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5325/trajincschped.26.1.0106
Autor:
Ozge Ozduzen
Publikováno v:
Ozge Ozduzen
Despite the steady growth of authoritarianism, image activism is persistent and vibrant in Turkey. This paper examines how activists/artists used the production and circulation of political images to combat the institutional exclusion of oppositional
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::736597a486731e0e773d9dde620ceb68
https://eprints.whiterose.ac.uk/176777/3/turkish+studies+paper+final+version.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/176777/3/turkish+studies+paper+final+version.pdf
Publikováno v:
Journal of Indonesian Tourism, Hospitality and Recreation; Vol 2, No 2 (2019): Journal of Indonesian Tourism, Hospitality and Recreation; 174-184
Dinas Pariwisata DIY merupakan unsur pelaksana daerah di bidang kepariwisataan yang memiliki tugas untuk melaksanakan urusan bidang pariwisata, kewenangan dekonsentrasi serta tugas pembantuan yang diberikan oleh pemerintah. Sehubungan dengan kegiatan
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomas, Michael1 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. May2011, Vol. 42 Issue 3, pE62-E63. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.