Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"DISCERN instrument"'
Publikováno v:
SRM Journal of Research in Dental Sciences, Vol 15, Iss 3, Pp 149-156 (2024)
Background Social media platforms such as YouTube™ have become a widely popular source for information regarding health-related issues about medical and dental issues. The simplicity of online watching has concealed the drawback that these videos a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1aa8d67ac4c54e4a9b0698df9c49b9b7
Publikováno v:
PeerJ, Vol 12, p e17264 (2024)
Background Irritable bowel syndrome (IBS) is a functional gastrointestinal disorder (FGID) with heterogeneous clinical presentations. There are no clear testing parameters for its diagnosis, and the complex pathophysiology of IBS and the limited time
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4d8fbdfd76546c8824bf515b581e14a
Autor:
Jawza F. Alsabhan, Haya M. Almalag, Norah O. Abanmy, Yara I. Aljadeed, Reema H. Alhassan, Awatif B. Albaker
Publikováno v:
Saudi Pharmaceutical Journal, Vol 32, Iss 4, Pp 101997- (2024)
Background: The goal of this study was to identify and evaluate the use of Arabic YouTube videos on BD as a resource for patient education. Methods: A cross-sectional evaluation of YouTube videos as a source of information for patients with BD in Ara
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00d7f2ff07d74a1a9fd1e29a6d606c82
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 22, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
Abstract Introduction The internet has become a powerful worldwide information source that revolutionized access to knowledge, especially in the fields of health and medicine (health knowledge). Therefore, providing high-quality, accurate, reliable,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e15ecf18b19415ebf79d15f338cb987
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.