Zobrazeno 1 - 10
of 14 908
pro vyhledávání: '"DIDACTIC MATERIAL"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ordoñez, Yesica P.1 yekaordo159@gmail.com, Luna-Cabrera, Gloria C.1 grupopifil@gmail.com, Narváez-Romo, Alejandra1 nrale.14@gmail.com, Torres-Martínez, Francisco1 franjatm@hotmail.com
Publikováno v:
Información Tecnológica. jun2020, Vol. 31 Issue 3, p103-112. 10p.
Autor:
Gellert, Uwe
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2004 Jan 01. 55(1/3), 163-179.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4150306
Publikováno v:
Vìsnik Unìversitetu ìmenì Alʹfreda Nobelâ: Serìâ Pedagogìka ì Psihologiâ, Vol 1, Iss 23, Pp 90-101 (2022)
The article discusses the didactic potential of the English-language guide ‘Awesome Ukraine’. In particular, publications dedicated to Lviv, Kharkiv, and Kyiv were analyzed. An editorial analysis was also conducted to determine the specifics of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71e7cebf7eaa4491a19c32318f64fbb3
Publikováno v:
Revista de Ensino de Ciências e Matemática, Vol 13, Iss 2, Pp 1-26 (2022)
This article examines the notorious contrast between the importance given in and outside the classroom to the use of History of Mathematics in teaching Mathematics. Based on that, we propose a framework of didactic material that encourages the use of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1008fb993ab4fd7ab1beac2063aa6b8
Autor:
Kniphoff da Cruz, Marcia E. J.1 mcruz@unisc.br, Ghisleni Marques, Samanta1 samantaghisleni@gmail.com, Oliveira, Wilk2 wilk.oliveira@usp.br
Publikováno v:
Revista Brasileira de Informática na Educação. 2021, Vol. 29, p160-187. 28p.
Autor:
Richter, Matthias L., author
Publikováno v:
The Embodied Text: Establishing Textual Identity in
Early Chinese Manuscripts. 3
Autor:
Rubio dos Santos, Melissa1 melrubio@gmail.com
Publikováno v:
Asian Journal of Latin American Studies. 2022, Vol. 35 Issue 1, p125-157. 33p.
Publikováno v:
Iluminuras; oct2024, Vol. 25 Issue 68, p555-574, 20p
Autor:
Dilli, Camila1 dillicamiladilli@gmail.com, Morelo, Bruna2 brunamorelo@hotmail.com, Schlatter, Margarete3 margarete.schlatter@gmail.com
Publikováno v:
Linguagem e Ensino. Jul-Sep2019, Vol. 22 Issue 3, p666-688. 23p.