Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"DIANA, BARBARA"'
Autor:
Cavalera, Cesare, Pepe, Alessandro, Zurloni, Valentino, Diana, Barbara, Realdon, Olivia, Todisco, Patrizia, Castelnuovo, Gianluca, Molinari, Enrico, Pagnini, Francesco
Publikováno v:
In Acta Psychologica July 2018 188:9-15
Autor:
Zurloni, Valentino, Diana, Barbara, Cavalera, Cesare, Argenton, Luca, Elia, Massimiliano, Mantovani, Fabrizia
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise January 2015 16 Part 2:191-200
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Product Innovation Management. 34:509-525
Despite the legacy of experience, some established firms are able to avoid a mindset, behaviors, and routines that can be expected to lead them down paths of local search and incremental product innovations of ever-declining value. Indeed, establishe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Diana, Barbara, Zurloni, Valentino, Elia, Massimiliano, Cavalera, Cesare M., Jonsson, Gudberg Konrad, Anguera, M. Teresa
Publikováno v:
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Frontiers in Psychology
Universidad de Barcelona
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Frontiers in Psychology
The influence of game location on performance has been widely examined in sport contexts. Concerning soccer, game-location affects positively the secondary and tertiary level of performance; however, there are fewer evidences about its effect on game
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::76f4a523fb1246b18851331aaa8eb09f
http://hdl.handle.net/2445/121975
http://hdl.handle.net/2445/121975
Publikováno v:
Journal of Product Innovation Management, 34(4), 509-525. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
Despite the legacy of experience, some established firms are able to avoid a mindset, behaviors, and routines that can be expected to lead them down paths of local search and incremental product innovations of ever-declining value. Indeed, establishe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3ebff15dba5e11213b33cc32a7cfba5d
https://pure.eur.nl/en/publications/96e96017-4d9c-4717-9b16-4dbfbecc071d
https://pure.eur.nl/en/publications/96e96017-4d9c-4717-9b16-4dbfbecc071d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.