Zobrazeno 1 - 10
of 204
pro vyhledávání: '"DI DOMENICO, Stefano"'
Autor:
Di Domenico, Stefano I., Ryan, Richard M., Duineveld, Jasper J., Bradshaw, Emma L., Parker, Phillip, Steward, Ben A.
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology December 2024 79
Autor:
Di Domenico, Stefano
Autonomy is defined as the subjective experience of congruence between one’s basic values and behavior. Research guided by SDT has focused on the socializing conditions that either foster or undermine the individual’s autonomy at the expense of c
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/25553
Publikováno v:
Psychological Science, 2019 Jan 01. 30(1), 129-138.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26957188
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Di Domenico, Stefano I.1 (AUTHOR) stefanoddmn@gmail.com, Fournier, Marc A.1 (AUTHOR), Rodrigo, Achala H.1 (AUTHOR), Dong, Mengxi1 (AUTHOR), Ayaz, Hasan2,3,4,5,6 (AUTHOR), Ryan, Richard M.7 (AUTHOR), Ruocco, Anthony C.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Neuroscience. Jun2022, Vol. 17 Issue 3, p236-245. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Di Domenico, Stefano I., Rodrigo, Achala H., Ayaz, Hasan, Fournier, Marc A., Ruocco, Anthony C.
Publikováno v:
In NeuroImage 1 April 2015 109:307-317
Autor:
Ryan, Richard, Duineveld, Jasper, Di Domenico, Stefano, Ryan, William, Steward, Ben, Bradshaw, Emma
Self-determination theory (SDT) is a theoretical framework for addressing human motivation and wellness that has been actively and increasingly researched over four decades. As a cumulative knowledge base, many of SDT’s fundamental tenets have been
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9ada296b4513fb9c72766ae9e8cf9aac
https://doi.org/10.31234/osf.io/gk5cy
https://doi.org/10.31234/osf.io/gk5cy
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.