Zobrazeno 1 - 10
of 2 342
pro vyhledávání: '"DGBL"'
Autor:
Zhou, SiBo, Bakhir, Norfarizah Mohd
Publikováno v:
Empirical Studies of the Arts; Jan2025, Vol. 43 Issue 1, p584-617, 34p
Publikováno v:
Theory and Practice of Second Language Acquisition (2024)
The digital gaming industry is experiencing rapid growth and presents significant potential for implementation in educational contexts. Despite a significant body of literature on Digital Game-Based Language Learning (DGBL), the focus has primarily b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c261ad7ecbf4873b21a9b9b0dfcded3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Aug 01. 68(4), 1855-1873.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727509
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Taking care of teachers’ competencies is essential to determine a satisfactory level of quality in teaching, with a crucial impact on the proper functioning of educational services. In order to be effective, this training must consider the most rec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55104e003c86467dab596810baa7765f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Engelhardt, Mason Robert
As a teaching approach, digital game-based learning (DGBL) has grown in popularity and can positively influence students' motivational perceptions in difficult subjects, such as mathematics. DGBL has the capability to provide immediate feedback to st
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10919/118602
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.