Zobrazeno 1 - 10
of 261
pro vyhledávání: '"DEAF ADULTS"'
Publikováno v:
The Early Care and Education of Deaf Children in Ghana : Developing local and global understandings of early support, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192872272.003.0009
Publikováno v:
Literacy Instruction for Students Who are Deaf and Hard of Hearing : (2nd Edition), 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198879114.003.0007
Publikováno v:
Sustainable Business and Society in Emerging Economies, Vol 5, Iss 3 (2023)
Purpose: This qualitative case study investigates the profound challenges hindering the social inclusion of illiterate deaf adults within Gujranwala city. Methodology: A sample of eight illiterate deaf adults and sixteen family members was meticul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/297330942e524c70bf014c0caed1a717
Autor:
Russell Aldersson
Publikováno v:
DELTA: Documentação de Estudos em Lingüística Teórica e Aplicada, Vol 39, Iss 1 (2023)
ABSTRACT This article reports on a preliminary investigation into the language practices of three groups of deaf learners of English, all users of British Sign Language (BSL), and myself as their tutor in an adult education setting. These practices w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53bef70f9be04f8aaa8aa52385b53cd8
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Adults who are deaf have been shown to have better visual attentional orienting than those with typical hearing, especially when the target is located in the periphery of the visual field. However, most studies in this population have assessed exogen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcbf734abbf44344852303fc82d865ae
Publikováno v:
Languages, Vol 8, Iss 2, p 141 (2023)
This study is a qualitative analysis of a naturally occurring translanguaging phenomenon in the writing practices of fifteen high-scoring deaf bilingual adult writers. This study aims to identify translanguaging factors related to writing achievement
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44f8ef600c214c72b5acc8952ef9c200
Autor:
Wiśniewska, Dominika
Publikováno v:
EDUKACJA. 151(4):157-165
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=979804
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.