Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"DE MARCH, Davide"'
Publikováno v:
In Computers in Industry December 2015 74:16-28
Autor:
Corazza, Marco1 (AUTHOR), De March, Davide2 (AUTHOR), di Tollo, Giacomo1 (AUTHOR) giacomo.ditollo@unive.it
Publikováno v:
Quantitative Finance. Feb2021, Vol. 21 Issue 2, p323-340. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Borrotti, Matteo1,2, De March, Davide1,2, Slanzi, Debora1,2, Poli, Irene1,2 irenpoli@unive.it
Publikováno v:
Computational & Mathematical Methods in Medicine. Jan2014, p1-8. 8p.
Autor:
De March, Davide1 demarch@evosolutions.it, di Tollo, Giacomo2 giacomodt@gmail.com, Tanev, Stoyan3 tan@iti.sdu.dk
Publikováno v:
Proceedings of ISPIM Conferences. Jun2012, Issue 23, p1-10. 10p.
Publikováno v:
Applied Stochastic Models in Business & Industry. Sep/Oct2013, Vol. 29 Issue 5, p454-467. 14p.
Publikováno v:
Tanev, S 2012, ' Neural Networks to model the innovativeness perception of co-creative firms ', Expert Systems with Applications, vol. 39, no. 16, pp. 12719-12726 . https://doi.org/10.1016/j.eswa.2012.05.022
Value co-creation is an emerging business, marketing and innovation paradigm describing the firms aptitude to adopt practices enabling their customers to become active participants in the design and development of personalised products, services and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::120ebdbb4a7a6ad83f348fc9b851b7b5
http://hdl.handle.net/10278/32854
http://hdl.handle.net/10278/32854