Zobrazeno 1 - 10
of 283
pro vyhledávání: '"DE LEO, Daniela"'
Autor:
Armenise, Gabriella, De Leo, Daniela
Publikováno v:
Nuova Secondaria; nov2024, Vol. 42 Issue 3, p90-103, 14p
Autor:
De Leo, Daniela1 (AUTHOR) daniela.deleo@uniroma1.it, Altamore, Sara1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Planning Practice & Research. Jun2023, Vol. 38 Issue 3, p447-463. 17p.
Autor:
De Leo, Daniela
Publikováno v:
Segni e Comprensione; 2024, Vol. 38 Issue 107, p259-289, 31p
Autor:
De Leo, Daniela
Publikováno v:
Segni e Comprensione; 2024, Vol. 38 Issue 107, p9-12, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
De Leo, Daniela
Publikováno v:
In Cities February 2017 60 Part A:216-220
Autor:
De Leo, Daniela
Publikováno v:
Segni e Comprensione; 2024, Vol. 38 Issue 106, p145-160, 16p
Autor:
De Leo, Daniela
Publikováno v:
Segni e Comprensione; 2024, Vol. 38 Issue 106, p8-26, 19p
Autor:
Armenise, Gabriella, De Leo, Daniela
Publikováno v:
Revista Internacional de Culturas y Literaturas. :108-130
This essay explores the notion of gender identity as a dynamic process, modelled by socio-cultural relationships, in the context of education in Latin America. The historical construction of schooling in recent decades is discussed through some docum
Autor:
Armenise, Gabriella, De Leo, Daniela
La finalità del presente lavoro è quella di individuare, nella metodologia della ricerca-azione, la strada per un orizzonte di senso della co-costruzione di setting educativi. Università e scuola vengono interpellate per progettare campi di ricerc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4034::de6ad7d348b73c0c48b29ebe5b0171df
https://hdl.handle.net/11587/492951
https://hdl.handle.net/11587/492951