Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"DAYE, MARCELLA"'
Publikováno v:
In Annals of Tourism Research November 2024 109
Publikováno v:
Journal of Place Management and Development, 2021, Vol. 15, Issue 2, pp. 112-129.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPMD-05-2020-0039
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RIULL. Repositorio Institucional de la Universidad de La Laguna
Universidad de La Laguna (ULL)
Universidad de La Laguna (ULL)
El enfoque de la investigación sobre la sostenibilidad del turismo rural comunitario en Jamaica a menudo gravita hacia los componentes económicos, ambientales, políticos y de gestión. Este estudio etnográ- fico explora cómo dos grupos distintiv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::5b2502b145b1284fdca75c0f1a5dee92
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/17594
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/17594
Autor:
Daye, Marcella, Gill, Kawal
Publikováno v:
Social Entrepreneurship & Tourism; 2017, p173-192, 20p
Autor:
Daye, Marcella
Publikováno v:
In Annals of Tourism Research November 2017 67:84-86
Autor:
Daye, Marcella Elizabeth.
Studies on tourism destination images have traditionally been based on the measurement of consumers' cognitive images of destinations. Few have examined the images of destinations conveyed by media texts to determine how they are likely to influence
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______305::63637f70934d034aa24c71385a8b2884
https://surrey.eprints-hosting.org/851623/
https://surrey.eprints-hosting.org/851623/
Autor:
Daye, Marcella
Publikováno v:
Place Branding & Public Diplomacy. Aug2014, Vol. 10 Issue 3, p186-198. 13p.