Zobrazeno 1 - 10
of 416
pro vyhledávání: '"DARCAN, Şükran"'
Autor:
Evin, Ferda a, ⁎, Kırkgöz, Tarık b, Atik, Tahir c, Ak, Güneş d, Köse, Timur e, Kabasakal, Caner f, Özkan, Behzat b, Özen, Samim a, Darcan, Şükran a, Gökşen, Damla a
Publikováno v:
In Journal of Diabetes and Its Complications November 2024 38(11)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Özen, Samim, Gökşen, Damla, Evin, Ferda, Işık, Esra, Onay, Hüseyin, Akgün, Bilçağ, Ata, Aysun, Atik, Tahir, Düzcan, Füsun, Özkınay, Ferda, Darcan, Şükran, Çoğulu, Özgür
Publikováno v:
Journal of Clinical Research in Pediatric Endocrinology; Dec2024, Vol. 16 Issue 4, p431-442, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ata, Aysun a, Özen, Samim a, ∗, Onay, Hüseyin b, Uzun, Selin c, Gökşen, Damla a, Özkınay, Ferda b, d, Özbaran, Nazlı Burcu e, Ulman, İbrahim f, Darcan, Şükran a
Publikováno v:
In European Journal of Medical Genetics March 2021 64(3)
Publikováno v:
Türk Biyokimya Dergisi, Vol 47, Iss 1, Pp 127-135 (2021)
This study aimed to evaluate the impact of flipped learning in faculty development program (FDP) dedicated for developing key-feature questions (KFQs), and to compare examinees’ success and their opinions for the KFQs in a board exam.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f18e45ee6b7f404e869790ef49179062
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.