Zobrazeno 1 - 10
of 183
pro vyhledávání: '"DANNER, Daniel"'
Autor:
Pallentin, Vanessa S.1 (AUTHOR) sven.lesche@psychologie.uni-heidelberg.de, Danner, Daniel2 (AUTHOR) daniel.danner@hdba.de, Lesche, Sven1 (AUTHOR) jan.rummel@psychologie.uni-heidelberg.de, Rummel, Jan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Oct2024, Vol. 12 Issue 10, p100. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Posch, Lisa, Bleier, Arnim, Lechner, Clemens, Danner, Daniel, Flöck, Fabian, Strohmaier, Markus
Crowd employment is a new form of short-term and flexible employment which has emerged during the past decade. In order to understand this new form of employment, it is crucial to illuminate the underlying motivations of the workforce involved in it.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1702.01661
Autor:
Pallentin, Vanessa S.1 (AUTHOR) vanessa.pallentin@psychologie.uni-heidelberg.de, Danner, Daniel2 (AUTHOR), Rummel, Jan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Apr2023, Vol. 11 Issue 4, p73. 22p.
Autor:
Danner, Daniel, Lechner, Clemens M.
Publikováno v:
Journal of Individual Differences; Jul2024, Vol. 45 Issue 3, p167-175, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment
When formulating questionnaire items, generally accepted rules include: Keeping the wording as simple as possible and avoiding double-barreled items. However, the empirical basis for these rules is sparse. The present study aimed to systematically in
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/85014
Autor:
Danner, Daniel, Höft, Stefan
Publikováno v:
Journal of Individual Differences; Apr2024, Vol. 45 Issue 2, p80-88, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
OECD Education Working Papers / Documents de Travail de l'OCDE sur l'éducation; 3/26/2024, Issue 311, p1-26, 26p