Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"DA SILVA, KÁTIA REGINA"'
Publikováno v:
Revista Cocar, Vol 14, Iss 29, Pp 193-207 (2020)
Revista Cocar; v. 14, n. 29 (2020): Mai./Ago.2020; 193-207
Revista Cocar; v. 14, n. 29 (2020): Mai./Ago.2020; 193-207
Literary text and child education: a proposal for training new readers Resumo Este artigo apresenta uma breve abordagem à obra Aruanda, da autora Eneida de Moraes, enfatizando os textos “Banho de Cheiro”, “Muitas árvores” e “Pé de Cachim
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Microbiological Methods 2003 54(2):213-231
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
da Silva, Kátia Regina1,2 katia.regina@incor.usp.br, Costa, Roberto3, Crevelari, Elizabeth Sartori1, Lacerda, Marianna Sobral1, de Moraes Albertini, Caio Marcos1, Filho, Martino Martinelli4, Santana, José Eduardo5, Vissoci, João Ricardo Nickenig6,7,8, Pietrobon, Ricardo9, Barros, Jacson V.10
Publikováno v:
PLoS ONE. Jul2013, Vol. 8 Issue 7, p1-12. 12p.