Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"D.M. de Kock"'
Autor:
Annemarie Hattingh, D.M. de Kock
Publikováno v:
Innovations in Education and Teaching International. 45:321-332
Prospective teachers enrolling for teacher education programmes often bring with them fixed images and beliefs about the roles they see themselves fulfilling in the teaching profession. The aim of this research was to uncover, firstly, beginning stud
Autor:
D.M. de Kock
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; Vol 14, No 3 (2000)
This article reports on core aspects of a comprehensive, collaborative pilot research project aimed at empowering a community by facilitating a culture of lifelong learning. The research was designed to . explore the role of telecommunications as an
Autor:
D.M. de Kock, R. Snyman
Publikováno v:
The Journal of Creative Behavior. 25:228-240
Autor:
D.M. de Kock, RP Muller
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; Vol 15, No 1 (2001); 205-216
In this article the challenge of developing teachers able to equip themselves and their learners with knowledge, skills and, especially, values and attitudes is considered. The need for a reconceptualisation of teacher education is emphasised and an
Publikováno v:
Sixth IEE Conference on Telecommunications.
This paper emphasises the role of cost effective telecommunications as the enabling factor in the development of a culture of learning, as well as the development of an infrastructure to facilitate lifelong learning in a developing country. The paper
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.