Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"D.J. Cloete"'
Publikováno v:
Literator, Vol 42, Iss 1, Pp e1-e14 (2021)
Digital assistance for academic Afrikaans – first lessons from a development project: This article identifies digital assistance in the development of academic writing skills (specifically in Afrikaans) as a problem that can be partially improved w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b882569611d74b5d9355d0d96a3af4c8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
C.A. Van der Walt, L.M. Howatt, L. De Jager, D. de Bruin, A. Vorster, Willem Johannes Rauscher, A.C. Botha, A.C. Niemann, J.J.R. De Villiers, W.J. Van Vollenhoven, Marika Botha, D. Vermeulen, L.R. Becker, L.J. De Beer, J.G.U. Van Wyk, M.M.C. Haupt, R. Swart, D. Heyns, Elna Randall, W.C. Rautenbach, Jan Botha, C. Coetzee, J.C. Schultz, Nkidi Caroline Phatudi, C.M. Du Toit, D.J. Cloete, S. Scholtz, Rinelle Evans, Alta Engelbrecht, A.P. Joubert, L.D. Beukes, C.N. Van der Westhuizen, E. van Wyk, Anna-Maria Botha, H.J. Van Aswegen, J. van Heerden, J.C. Joubert, J.L. Cloete
Publikováno v:
Higher Education. 48:153-172
In South Africa, recent government plans tochange the institutional landscape of highereducation have resulted in mergers of collegesinto universities or technikons. The researchreported in this article focuses solely on theimpact of a ``college-into
Publikováno v:
South African Journal for Research in Sport, Physical Education and Recreation; Vol 29, No 1 (2007); 39-52
The facilitating of Human Movement Studies form an important part of a learner's total development. The World Health Organization found that more than two thirds of young people are not sufficiently physically active (Brundtland, 2002: 2). This lack
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.