Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"D.H Widyantoro"'
Publikováno v:
Journal of ICT Research and Applications, Vol 5, Iss 1, Pp 17-34 (2013)
This research employs free model that uses only sentential features without paragraph context to extract topic sentences of a paragraph. For finding optimal combination of features, corpus-based classification is used for constructing a sentence clas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d182820eaadf42fcbcf9eca4a2281b39
Publikováno v:
Ideas for 21st Century Education ISBN: 9781315166575
This study aimed to design a web-based learning model to enhance pre-service teachers’ competencies in the Interconnection of Multiple Levels of Representation (IMLR). The model contains multimodal representations with assignments and probing quest
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::58810ddc25c291f7296349d2f48eae18
https://doi.org/10.1201/9781315166575-72
https://doi.org/10.1201/9781315166575-72
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.