Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"D.F. ZHENG"'
Publikováno v:
Photosynthetica, Vol 60, Iss 3, Pp 408-419 (2022)
Saline-alkaline stress is one of the most detrimental abiotic stresses that restrict the yield and physiological activity of maize (Zea mays L.). In the present study, maize was planted on saline-alkali land, while 25 mg L-1 uniconazole (S3307) and 4
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa38700f2e8c40b78c6eee30d9925296
Publikováno v:
Biologia Plantarum, Vol 64, Iss 1, Pp 736-743 (2020)
Temperature is an important factor for growth, development, productivity and geographical distribution of many plants (Nahar et al. 2015). Chilling stress is a major abiotic stress of crop production in Northeast China. Chilling stress exposure has b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efc9ef6e77c1471e8aabb9d6bba9c58a
Publikováno v:
Biologia Plantarum, Vol 64, Iss 1, Pp 32-42 (2020)
Gibberellins (GAs) regulate diverse aspects of growth and development, but their role in root development and lateral root (LR) formation is poorly understood. In this study, GA3 was applied to soybean [Glycine max (L.) Merr] by seed soaking. The res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/720045a70dab411681e86903570c12ef
Publikováno v:
Photosynthetica, Vol 57, Iss 2, Pp 446-457 (2019)
The current study investigates a possible mediatory role of uniconazole in improving chilling stress tolerance in chilling-sensitive (Hefeng 50) and chilling-tolerant (Kenfeng 16) soybean varieties. Chilling stress decreased photosynthetic pigments a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc459137919a43428c7247057971675a
Publikováno v:
Biologia plantarum. 64:32-42
Gibberellins (GAs) regulate diverse aspects of growth and development, but their role in root development and lateral root (LR) formation is poorly understood. In this study, GA3 was applied to soybean [Glycine max (L.) Merr] by seed soaking. The res
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.